24 februari 2009

TT-Språket

Kanske skulle mitt rörliga bloggande göra sig bättre om jag skrev dem i TT-Språk, men å andra sidan är det ju det jag gör iallafall.....Hmm, tänkvärt värre och kanske något för den där munkräpplan Thalin att ta efter?!?

Förkovran: Vet du vad "knävel" är för någon, eller en "lorva" för den delen? Inte? Då kan jag förorda ett besök på Svenska Invektiv för ytterligare förkovran i äldre skälmska ord.

Nytt: Företaget Setra har beslutat lägga ned sågen i Färila i Norra Hälsingland och dom anställda har tagit till min gamla protestaktion, nämligen att sluta raka sig. Just det, inte hungerstrejk eller uppror utan skägg!! Vad säger ni nu på Setra va?

Gammalt: I Sverige finns ca. 7 500 män som heter Egon men det tycker SSU är för många och vill således att det skall bli färre!!! Vem skall dom ge sig på härnäst, Anders eller Emil????

1 kommentar: