22 mars 2009

Intelligent

Nu har den rödgröna sörjan ändrat åsikt efter att deras skarpaste hjärnor suttit i sin "think tank" i månader. Vadå? Jo nu ska dom inte längre stänga av kärnkraften förrän det finns alternativ elektrisitet i ledningarna. Vi, det Svenska folket, tackar speciellt för detta så att vi slipper den mörkläggning och elransonering som ni tidigare planerat infalla om/när (tyvärr) ni i framtiden får makten.

Efter att ha läst tidningarna i helgen så står det nu klart; dommedagen är nära! Krisen är djup men vi har inte nått botten, snart kommer alla att vara arbetslösa, pengar värdelösa och varenda bank i konkurs. Hur i hela friden kan man fortsätta trumpeta ut denna domedags profetia utan att ta med ett enda uppslag om något som går bra, förutom bonusarna då. Om börsen stigen 1% en dag skrivs det att "Börsen vände upp idag men troligen är det temporärt" men om den går ned står det "Börsen vände åter ned och vi förutser ingen förändring". Jag är av naturen inte den mest possitiva individen under jonosfären men detta börjar bli parodiskt även för mig. Jag har sagt det förut och säger det igen, kaos kan utbryta fortare än du anar! Jag är beredd.

Slutligen, jag han se de sista 2 minutrarna av Wipeout och blir genst lite gladare av att höra Felix Herngren kommentera. När man ser siste man komma imål och skika -JAAAaaaaaaa Kommenterar Felix -Håll käften och åk hem! Det är humor det!


Verklighetens Kris.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar