30 mars 2009

Regelvidriga påhopp

Hank Moody sågar min favorisering av Wipeout helt utan att ha förstått vad jag pratar om. Jag kan hålla med om att programmet aldrig kommer att vinna något TV-pris och att det inte är det bästa programmet för detta medium. Skulle t.o.m. kunna drista mig till att tycka att det lika gärna kunde ses i radio, men faktum kvarstår, kan man inte njuta av Hans och Felix vilda ordjakt i sin lek med kommentarer så kan jag bara beklaga din sorgliga tillvaro med brist på förståelse för den sarkastiska humorn. Stackars dig, men mer synd om din omgivning!



Thalin ditt svin! Återigen hoppar du i galen tunna skit när du försöker solka ned vår trevliga metropol Åkersberga. Du har inte mycket för det, då det är allmänt kännt att du aldrig blivit insläppt över kommungränsen och således bara har tafflig okunskap och tarvliga kommentarer att komma med. Jarmo regerar Robinson, t.o.m. med skit i byxan, och det vill inte säga lite om vad resterande del av landet har lyckats skrapa ihop i fråga om deltagare. Vad jag vet lyckades inte ens Stortorp få med en enda deltagare då kriterierna var allt för höga, nämligen att räkna till 2 och veta vad som är bak och fram.

En bild på Thalin på promenad

5 kommentarer:

  1. Hans och Felix var två starkt bidragande orsaker till att jag ogillar Wipeout. Så tyvärr, jag har fattat vad du har sagt och tycker ändå att det är ett riktigt bottennapp.

    Att Åkersberga är representerat i Robinson är tyvärr ingen merit. Att andra orter inte är representerade är däremot ett sundhetstecken. Tyvärr måste jag konstatera att Skåne också har en osviklig förmåga att rota fram de mest anala idioter som vill vara med i TV. Till skillnad från Åkersberga så har dock Skåne Carolina Gynning, och då är allt förlåtet.

    SvaraRadera
  2. nu har du nästan hoppat i galen tunna ditt lilla miffo. åkersberga och innebandyjävlafxxininstruktörer kan dra åt helvete och jag håller med hanky boy, ett sundhetstecken var ordet. om jag vore med skulle jag säga att jag var från eskilstuna och det skulle ingen tro på!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Sluta gnäll på Ulf som är så söt,
    //C

    SvaraRadera
  4. Ja, han gör sig på bild! (jag skrattar ihjäl mig)

    SvaraRadera
  5. Till skillnad från Schnann/Åkersberga-invånarna som gör på sig i bild.

    SvaraRadera