1 april 2009

Solidaritet!

Jag läser det senaste inlägget från Hank M där han omtalar granskning av vänstervridna politiska partier och det statliga radio och TV utbudet med sina förtäckta skatter. Hört talas om solidaritet? Jag ställer mig således helt solidariskt bakom din förtäckta fråga om varför vi tvingas till denna subvention av statlig propaganda! Jag tycker det är dags att starta en "reclaim the solidaritet" kampanj och inte låta vänstrets makter behålla detta uttryck som sitt eget. Vi bör således solidariskt tillsammans kämpa för en avreglering av det statligt vänsterpropagerande mediemaskineriet som gör allt för att utnyttja allmänhetens okunskap och få folket dit dom vill, in i sina burar.

1 kommentar:

  1. TV8 är bra. Tycker iof SVT och SR gör en hel del bra trots allt. Alltså särskilt P1(inte för att jag lyssnar så ofta direkt),tror inte man skulle kunna köra den typen av nischade prettoprogram (i positiv bemärkelse) de kör med enbart privat finansiering i ett pluttland som Sverige. Man blir ju dock lätt illamående av deras "fri television kampanj", men tanken på att enbart ha The Voice, NRJ, Lugna favortiter etc känns som ett värre öde.

    Jag är för piratradio, men den är väl online numera. Man kan visserligen köpa sig lite TVtid i den "öppna kanalen" om man har något speciellt på hjärtat. Där hittar man allt från Somaliska partyn, väckelsemöten,schackklubbar, Prostatabröderna etc. Fritt och varierat!
    Jag är en trogen tittare.

    Alltid anonym

    SvaraRadera